- BLANCA
- COCCIÓ
- AIRE
- CLIMATITZACIÓ
- MARRÓ
- SO
- TELEFONIA
-
PAE
- Veure tot PAE
- CUINA
- CURA PERSONAL
- CURA DE LA ROBA
- ASPIRACIÓ I NETEJA
- MATA-MOSQUITS
- PARAMENT DE LA LLAR
- INFORMÀTICA I ELECTRÒNICA
- IMATGE
- MATERIAL ELÈCTRIC
- MOBILITAT
- ENTRETENIMENT
- EXCLUSIUS
Enviaments
TERMINI DE LLIURAMENT DEL PRODUCTE ADQUIRIT
El termini de lliurament efectiu del producte començarà a comptar des del moment en què s'hagi fixat la data de lliurament en formalitzar la comanda. Per a comandes amb pagament avançat sense constància de pagament dins del període de lliurament fixat en formalitzar la comanda, el termini començarà a comptar des que DETALLISTES ELECTRODOMÈSTICS DE GIRONA, S.A., tingui coneixement de la realització del pagament.
El termini de lliurament de la mercaderia pot variar per causes alienes a DETALLISTES ELECTRODOMÈSTICS DE GIRONA, S.A. DETALLISTES ELECTRODOMÈSTICS DE GIRONA, S.A. intentarà esmenar qualsevol incidència amb el transport de la manera més eficaç possible.
En cas de retard en el lliurament superior a 30 dies sobre el termini aproximat de recepció del producte fixat en formalitzar la comanda, i sempre que aquest retard sigui imputable a DETALLISTES ELECTRODOMÈSTICS DE GIRONA, S.A., el client, prèvia reclamació escrita (carta, fax o e-mail), podrà desistir unilateralment de la comanda, restituint-se-li les quantitats abonades en cas de prepagament, conforme als articles 103 i següents del Reial decret legislatiu 1/2007.
DETALLISTES ELECTRODOMÈSTICS DE GIRONA, S.A. no pot garantir la disponibilitat de la totalitat del catàleg, quedant subjecta al subministrament per part dels fabricants dels diferents productes. En cas que es produeixi aquesta situació, DETALLISTES ELECTRODOMÈSTICS DE GIRONA, S.A. es compromet a la ràpida devolució de l'import pagat pel client o al lliurament d'un altre producte de gamma igual a l'adquirida, si el client així ho prefereix.
LLOC I FORMA DEL LLIURAMENT
Lliurament
La comanda serà lliurada segons el contractat. La modificació posterior del lloc de lliurament sol·licitat pel client només serà possible abans que la comanda surti dels nostres magatzems i generarà despeses addicionals sobre el preu de venda que seran a càrrec del comprador. La modificació de l'adreça de lliurament, una vegada lliurat la comanda al transportista, no serà possible tret que el client assumeixi les despeses i així s'acordi expressament entre les parts.
Productes de Gran Grandària
El lliurament de productes de gran grandària, com ara televisors, electrodomèstics grans, calderes, i similars, es realitzarà fins al portal del domicili indicat en la comanda. El lliurament a l'interior del domicili, incloent-hi el trasllat a pisos superiors, només s'efectuarà si s'ha contractat específicament el servei addicional corresponent. És imperatiu que les condicions del lloc de lliurament coincideixin amb els detalls proporcionats en contractar el servei. Per exemple, si s'ha contractat el lliurament mitjançant ascensor i l'edifici només disposa d'escales, no es procedirà amb el lliurament a l'interior del domicili.
Comprovació en el Lliurament
És important assegurar-se, en rebre l'article, que l'embalatge està en bon estat. En cas contrari, s'han de realitzar fotografies del mal exterior, anotar-lo en l'albarà del transportista, rebutjar l'enviament i notificar-lo per escrit a DETALLISTES ELECTRODOMÈSTICS DE GIRONA, S.A. en la major brevetat possible, i en cap cas, en un termini superior a 24 hores posteriors.
Fallada en el Lliurament
La mercaderia que no hagi pogut ser lliurada en un termini de set dies laborables des de la seva sortida de les instal·lacions de DETALLISTES ELECTRODOMÈSTICS DE GIRONA, S.A., per causa no imputable al venedor, serà retornada a aquest, restituint-se les quantitats pagades pel producte en cas de comandes en la modalitat de prepagament, excepte les despeses de reexpedició (devolució).
CANCEL·LACIONS D'UNA COMANDA
Únicament es podrà cancel·lar una comanda si aquest encara no ha estat processat i facturat. Per a anul·lar una comanda, ha de comunicar-se per e-mail, facilitant el número de la comanda que es desitja cancel·lar. Si es va seleccionar com a forma de pagament el "prepagament", i ja s'ha realitzat la transferència o l'ingrés, s'han de facilitar a l'empresa les dades bancàries (número de compte) per a procedir amb la devolució dels diners. Aquesta gestió serà únicament possible per escrit (e-mail).
DEVOLUCIONS
Notificació de Devolució
El termini per a exercir el dret de desistiment expirarà als 14 dies naturals des del dia en què hagi rebut el producte. Haurà de notificar-nos la seva decisió de desistir del contracte a través d'una declaració inequívoca, per exemple, a través d'una carta certificada enviada per correu postal (Passatge dels Horts núm. 1, local 3A · 17458 · Fornells de la Selva) o mitjançant un correu electrònic (dirigit a comercial@degisa.com). Podrà utilitzar el model de formulari de desistiment disponible en aquest enllaç.
Sense Dret de Desistiment
El dret de desistiment no serà aplicable als contractes que es refereixin a la prestació de serveis (com el transport o la instal·lació del producte, per exemple), una vegada que el servei hagi començat o hagi estat completament executat. En acceptar la compra, el consumidor i usuari consent expressament i reconeix que, una vegada el contracte hagi estat completament executat per l'empresari, haurà perdut el seu dret de desistiment.
Productes Sense Devolució
Per motius de protecció de la salut, no es podran retornar o desestimar productes de cura, higiene o plaer personal (com ara afeitadoras, depiladores, productes de bellesa o eròtics), ni auriculars, una vegada obert l'embalatge o hagin estat utilitzats.
Així com tampoc ho seran els jocs, una vegada obert l'embalatge o si han estat utilitzats.
Condicions de Devolució
El producte ha de retornar-se amb l'embalatge original, els plàstics protectors i en bon estat. Encara que un producte requereixi ser desembalat per a comprovar el seu funcionament, ha de retornar-se amb l'embalatge i tots els accessoris, components i documentació del producte (com ara manual d'instruccions o etiqueta energètica, entre altres).
Depreciació del Valor dels Béns
El consumidor i usuari serà responsable de la disminució del valor dels béns resultant d'una manipulació diferent a la necessària per a establir la naturalesa, les característiques o el funcionament dels béns, segons l'Article 108.7 de la LGDCU del Reial decret legislatiu 1/2007.
Procés de Devolució
El consumidor i usuari haurà de retornar o lliurar directament els béns a l'empresari o a una persona autoritzada per aquest a rebre'ls (que s'especificaran en el correu electrònic de resposta a la seva Notificació de Devolució). En defecte d'això, el consumidor i usuari haurà d'assumir el cost directe de la devolució de béns (gestionada per l'empresa) sense cap demora indeguda i, en qualsevol cas, a tot tardar en el termini de 14 dies naturals a partir de la data en què es comuniqui la seva decisió de desistiment del contracte a l'empresari, segons l'Article 108.1 i 108.2 del Reial decret legislatiu 1/2007 de la LGDCU, i l'Article 14.1 i 14.2 de la Directiva 2011/83/UE.
Reemborsament
Procedirem a efectuar el reemborsament utilitzant el mateix mitjà de pagament emprat per vostè per a la transacció inicial, tret que hagi disposat expressament el contrari. De necessitar-se alguna altra dada (com el compte bancari), se li demanarà al consumidor per escrit, a través d'un correu electrònic. En tot cas, no incorrerà en cap despesa a conseqüència del reemborsament. Es retindrà el reemborsament fins a haver rebut els béns, o fins que vostè hagi presentat una prova de la devolució d'aquests, segons quina condició es compleixi primer, i s'hagi avaluat la condició d'aquests, així com el compliment de tot l'estipulat en els punts anteriors.